Teşhir 125 $ yatırarak başladım ve bunun çok az para olduğu, pozisyon açmamam gerektiği yalanları ve aldatmacalarıyla bana daha fazla yatırım yaptırdılar. Paramı çekmek istediğimde, hesabımı bankaya bağlamam gerektiğini, sonra da ülkemin vergi kestiğini söylediler, yalanlar ve daha fazla yalan. Neredeyse iki ay oldu ve hâlâ paramı iade etmediler. Tam bir Dolandırıcılık!!!!!!!
Haftanın En Çok Yorumu
AssetsFX
GVD Markets
Axi
MONETA MARKETS
RADEX MARKETS
M4Markets
TAG MARKETS
RYOEX
VINNEXIA CAPITAL
NCE